sunnuntai 18. marraskuuta 2012

Otsikoton postaus :)

Muutama kuva meidän kodista joulun alla
 
Ruokailuhuoneen jouluvalot ja -verhot; jotka olenkin jo tänne laittanut.
 
 
Eteisen ikkunaan laitettiin sama valosarja kuin viime joulunakin. Tämä kolmen kynttilän sarja sopii kapeaan ikkunaan hyvin.
 
 
Tehtiin tänään makaronilaatikkoa leivinuunissa :)
 
 
Kirppikseltä ostetut luistimet saivat uuden ulkonäön.
 
 
Voi olla että huomenna pitää toinen kerros vielä maalata. Vielä en ole päättänyt minkä värisiksi luistinten nauhat värjään, kultainen, hopea tai sitten ne jäävät valkoisiksi. Toivottavasti alkuviikosta pääsisin laittamaan luistimet sille paikalle johon ne olen ajatellut, sitten näette :)
 
 
Ensimmäiset joululahjat tehty. Lyhdyt Tiimarista, sekä kynttilät. Makeisia on Geishaa, Fatzerin perinteistä sekä Juliaa.
 
 
Lähikuvaa
 
 
Torstaina oli syntymäpäiväni ja sain äidiltäni omatekemät villasukat
 
 
Rakkaaltani sain Guessin kaulakorun <3 Olen kauan himoinnut tällaista korua mutta en ole sanonut asiasta mitään. Kanssani asuu siis ajatustenlukija :o :D
 

1 kommentti:

  1. Ihania kuvia ja juttuja. Mä en ole vielä joulua laittanut, mutta nyt voisi kun oon perinteisesti laittanut jouluvalot mun syntymäpäivänä (eli tänään) :D. Tosin mulla on ollut jo varmaan muutaman vuoden jouluvalot ikkunassa, tosin onneksi ne ei näytä kovinkaan jouluvaloilta.

    VastaaPoista

Kommenttisi tuo minulle iloa päivään, kiitos siintä :)