sunnuntai 1. syyskuuta 2013

Salainen Jouluystävä

Ilmoittauduin eilen Salaiseen jouluystävä kampanjaan/ohjelmaan/apua miksi tuota sanotaan :D Ensimmäistä kertaa lähdin tuohon mukaan. Viime vuonna lueskelin muiden blogeista kuinka ihania paketteja he olivat saaneet ja siintä tuli todella iloinen mieli muiden puolesta. Se kuka Salaisen jouluystävän on keksinyt niin pisteet hänelle! En osaa edes sanoin kuvailla miten kivalta ja mukavalta tuo kuulostaa. Innolla odotan mitä minä tulen saamaan ja kenelle minä saan paketit lähettää.

Olen myöskin alkanut etsimään internetin ihmeellisestä maailmasta lahjavinkkejä tulevalle joululle. Haluaisinkin kokeilla sinapin tekoa, kellään hyvää ja helppoa reseptiä? Ja toinen mitä haluaisin kokeilla on pihlajanmarjahyytelö. Viime vuonna joku sitä oli tehnyt ja mielenkiinto heräsi heti mutta silloin ei enää marjoja ollut puissa, joskos sitten tänä vuonna kerkeisi. Onko kukaan koskaan tehnyt pihlajanmarja hyytelöä? Miltä se maistuu?



Kaivoin kätköistä viime vuotisen kuvan. Tänään alkaa syksy ja nyt voi virallisesti vetää villasukat jalkaan, polttaa kynttilöitä, juoda kuumaa juomaa (mitä se kenelläkin on) ja nauttia pimeistä syysilloista. <3

2 kommenttia:

  1. Noniin, laskuri sopii hienosti blogiisi ja varsinkin taustaväriisi :) En ole itse ikinä tehnyt pihlajanmarjahyytelöä, mutta olen joskus miettinyt myös miltäköhän se maistuisi. Meillä olisi muutama pihlajanmarjapuu ihan vanhempien kodin pihalla niin marjat ois helposti saatavilla :)

    VastaaPoista
  2. Moikka! Salainen jouluystävä kyllä virittää mukavasti ja kutkuttavasti joulutunnelmiin :) Itsekin siihen ilmoittauduin, kun viime vuonna sen mukavaksi totesin!

    Mun blogista (jouluisiahetkia.blogspot.fi) löytyy ohje kumpaankin, sinappiin ja hyytelöön. Kumpikin on helppoja (koska en kauhean monimutkaisia tee) ja hyviä. Olen tässä juuri haaveillut tuosta sinapinteosta, kun tekisi mieli saada kunnon väkevää sinppia ruuan kanssa :)

    VastaaPoista

Kommenttisi tuo minulle iloa päivään, kiitos siintä :)